4. října 2013

RECENZE PLUM FOOLERY - laky a péče Mavala

Ahoj všem!

Díky FAnn parfumerii jsem měla možnost vyzkoušet péči o ruce švýcarské značky MAVALA, která pro mě byla doposud velkou neznámou. S příchodem studenějšího počasí se začínám o své ruce starat podstatně víc a přestože se někdy ráda svěřím do rukou profesionálů, dnes jsem se do údržby pustila sama. :-)


Pěstěné ruce jsou něco, čeho si na druhém všimneme okamžitě, proto chcete-li  příště podat někomu ruku bez obav, čtěte dál!

Na domácí manikúru budeme potřebovat:
















1. odlakovač
2. vatové tamponky
3. pilník
4. misku s teplou vodou
5. desinfekční sprej
6. pomerančové dřívko či jiný nástroj pro zatlačení nehtové kůžičky
7. MAVALA – revitalizační mléko
8. podkladový lak
9. MAVALA – barevný lak v odstínu 294 Poetic
10.  MAVALA – top coat Colorfix

  1. Začněte odlakováním nehtů tak, aby se z nich dostaly veškeré zbytky předchozího laku, nečistoty či mastnota
  2. Zkraťte nehty dle potřeby pomocí pilníku. Pozor, pilujte pouze v jednom směru tak, že se budete pohybovat od jednoho kraje k druhému,  nikoli tam a zpátky!
  3. Do misky s vodou přidejte trošku dezinfekčního spreje nebo antibakteriálního mýdla a namočte do něj na pár minut ruce pro zjemnění nehtové kůžičky. Pokud chcete, můžete po vytažení rukou umocnit efekt i krémem přímo určeným na odstranění nehtové kůžičky
  4. Opatrně zatlačte nehtovou kůžičku směrem k lůžku
  5. Ruce opláchněte a naneste hydratační krém
  6. Naneste na nehty Váš oblíbený base coat. Ideálně podle vašeho typu nehtů – pro zpevnění, proti třepení, pro nerovný povrch nehtů apod.
  7. Následně naneste Váš oblíbený lak na nehty
  8. Po zaschnutí barvy naneste Váš oblíbený top coat
Celý proces zvládnete během jednoho dílu vašeho oblíbeného seriálu a s troškou šikovnosti budete mít ruce jako ze salónu, aniž byste museli opustit práh vašeho domova. :-)












S jednotlivými Mavala výrobky jsem zatím velmi spokojená. 


Mavala revitalizační mléko je poměrně tekuté, není vůbec mastné a vstřebává se během pár vteřin. Pokud nemáte (na rozdíl ode mne) rádi pocit mastných rukou, toto je rozhodně pro vás. Během pár vteřin jsou totiž ruce hydratované a vyživené, aniž byste věděli, že na nich kdy něco bylo. Navíc příjemně voní jako krémy pro miminka. :-)
















Mavala lak na nehty v odstínu Poetic je přesně podle mého gusta.  Přirozená růžová s velmi jemným až nepatrným shimmerem musí slušet každému. Podle opálení rukou by na někom mohla připomínat spíš nude barvu než růžovou. Lak je nanesen ve dvou vrstvách nicméně parádně kryje už v první. Neproužkatí, neflekatí, opravdu nemám co bych mu vytkla. Je mi sympatická i 5ml velikost, protože se nemusím bát, že by mi vyschl dřív, než ho stačím spotřebovat.
















Mavala Colorfix je speciální topcoat, který nejen že prodlužuje výdrž samotného laku, ale navíc prodlužuje i výdrž barvy jako takové. Je parádní zejména pro tmavé a výraznější barvy, kde se můžete občas potýkat s tím, že obzvlášť špičky nehtu začnou blednout.  Navíc se doporučuje nanést ho na nehty opakovaně, čímž se ještě víc prodlouží výdrž vaší manikúry.























Kombinace laku a colorfixu má u mě jedničku s hvězdičkou, protože mi na nehtech vydržela přes týden. Po týdnu se mi uloupla po zběsilém hledání klíčů v kabelce špička na ukazováčku (s kterou jsem pak chodila ještě dva dny, ostuda, já vím) ale ostatní nehty zůstaly netknuté až do 9. dne, kdy jsem nehty odlakovala.

Už teď pokukuji po ostatních výrobcích této značky, protože mám pocit, že na zimu nutně potřebuji zejména odstín „Makore“.


















1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Tak to je pecka,to vypada opravdu lákavě,me se ted nehty hrozne lamou a dvou a tak bych uvitala peči co by mi v tom trochu pomohla,abych nemusel pořád odlakovavat a lakovat ehty a timje pořád vysušovat,vyzkouším,dekuji za recenzi