23. září 2013

RECENZE PLUM FOOLERY - podzimní vůně ve FAnn parfumerii

Ahoj všem!

Přelom léta a podzimu je pro spoustu z nás časem novinek. Nástup do škol, přechod z prázdninového režimu zpět na pracovní, v obchodech nás vítají nové kolekce...a výjimkou není ani parfumerie FAnn. V jejích prodejnách se objevilo několik nových kousků a já bych Vám je dnes ráda představila.

Psát recenzi na parfém je poměrně těžké, kdo znáte má videa, víte, že v popisování vůní nejsem moc dobrá. :-) Proto jsem se rozhodla jít na to trošku jinak. Snažila jsem se stylizovat do podoby ženy, které by podle mého názoru určitý parfém seděl.

1.      Escada Elixir

Začnu vůní, která mi sedla nejvíc. Myslím, že i podle fotek můžete vidět, že se ve stylizaci cítím nejlépe. Podle výrobce jde o růžemi inspirovanou vůni, která ztělesňuje radost a sofistikovanost,  měla by představovat elegantní a sebevědomou ženu, která kdykoli rozjasní okolí svým úsměvem.  Z vůně jsou opravdu nejvíce cítit růže, je sladší, květinová, ale stále svěží. Já bych ji zvolila jednoduše pro mladou slečnu, v přechodu z dívky na ženu. Slečnu, která pobíhá mezi školou a prací či brigádou, udělá si čas i na své koníčky a kamarády a to všechno zvládá s úsměvem. :-)






2.      Halloween Fleur

Dle výrobce vůně Halloween Fleur značí nevinnost, upřímnost, možná i naivitu, především ale umění snít. Z rozkošného flakónku ucítíte mandarinku, lístky fialky a šťavnaté hrušky. Já osobně z parfému cítím nejvíc právě fialku ve spojení s ovocným mixem. Vůně je opravdu jemná, květinová, ale přesto intenzivní a bude slušet hlavně jemným, romantickým typům. Po Escadě mi voněla úplně nejvíc a je velkou chybou, že jsem tuto značku doposud neznala.






3.      Zippo Feelzone For Her

Ideální vůně pro všechny, pro které je ještě datum 1. září relevantní. :-) Podle výrobce je vůně vytvořena pro mladou, technickými vychytávkami obklopenou generaci, pro dívku mladou, dynamickou, která má smysl pro legraci. Nejvýraznější mi ve vůni přijde broskev, jablko a citron. Vůně je ovocná, opravdu parádní pro mladší ročníky, ale příjemně ji vyvažuje citrus. Plochý flakón se navíc vejde do každé školní tašky. :-)





4.      Hugo Boss Jour

Tento parfém má v ženách vyvolat pocit, že dokážou využít všech svých schopností, aby vytvořily svůj vlastní příběh. Sama vůně je stvořena tak, aby odrážela tři nejdůležitější ženské aspekty – světlo, inspiraci a elegantní vyváženost . Nositelku tohoto parfému si představuji jako zkušenou, sebevědomou ženu, která už má leccos za sebou. Je usměvavá, zkušená, ví co chce, zvládne skloubit pracovní povinnosti i rodinu. Doufám, že takovou ženou za pár let budu. :-)






5.  BVLGARI Omnia Crystaline

Tato vůně , resp. její stylizace, byla pro mě nejtěžší. Vůně má zobrazovat absolutní čistotu, křišťál, diamanty... Na mě působí jako parfém pro ženu elegantní, takovou, která má v sobě eleganci a jemnost přirozeně a nemusí se o ni nikterak snažit. Nositelku parfému si představuji vždy upravenou, svěží, ale možná trošku tajemnou. Ve složení najdete mandarinku i ovocný květ a výsledkem je tak sladší ovocná vůně.






5.      Moschino Forever Sailing

Abyste si nemysleli, že jsem zapomněla na vaše mužské protějšky. :-) Extrémní svěžest, čistý adrenalin a vášeň pro sport. Jde o vůni pro může, co rád cestuje, poznává nové země a rád se baví. Ve vůni by měl být akord máty, grapefruit i citron, nicméně já z ní citrusy necítím vůbec. Podle mého nosu jde o kombinaci kořeněné a svěží vůně, pro může, který opravdu dlouho “neposedí”. :-)





2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

David a Kája jsou dokonalí! :) Moc se mi tyhle "reklamní" fotografie v rolí těch dvou líbí. Jsem nadšená :)

Unknown řekl(a)...

Moc hezky udělaná recenze, jen tak dál :-)
http://puntikaty.blogspot.cz/